Ga naar inhoud

Casteren, Hoe oud?


Liaan

Aanbevolen berichten

mijn mannen zijn vorige week gecatreerd. hier op bb is soweiso een heel lijstje te vinden over wat je best allemaal in huis haalt.

mijn mannen verblijven gewoonlijk buiten. mijn da heeft me aangeraden ze na de operatie minstens tien tot veertien dagen binnen te houden.

hun verblijf mag dan geen stro, korrels of aagsel o de bodem hebben omdat dit in de wond kan gaan prikken of kan vastplakken. ik heb handdoeken en fleecedekentjes op e bodem gelegd. in de ren had ik ook voor iedere nijn een warme kruik neergelegd.

verder is het handig als je een spuitje in huis hebt voor eventueel dwangvoeren mocht je konijn na de operatie moeite hebben zelf weer te gaan eten. ik heb geen olvarit in huis gehaald omdat ik ze anders biks pap had gegeven.

vedre krijg j van de da iets van pijn bestrijding mee. ik heb dit niet gehad omdat mijn nijnen direct na de ok een injectie hebben gehad en toen wij ze kwamen ophale nog een en die zou 48 uur werken en da heeft ie ook zekers gedaan! heb aan mijn nijnen niet kunnen merken dat ze pijn hadden! ze waren echrt

heel snel weer de oude.

en verder veeeeel nuffelen lekker verwennen en vertroetelen!!

en voral eten blijven aanbieden!!!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 weken? dan mag Rufusje binnenkort er ook al aan geloven.

idd, Merlot is geboren op 12 april, castratie op 8 juli dacht ik. Je zal wel een DA moeten vinden die dat zo vroeg wil doen. In Wiekevorst doen ze dat zeker volgens mij, ingeval de jouwe het niet doet.

Maar waarom wil je hem zo vroeg castreren? Krijgt hij een vriendinnetje? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .