Ga naar inhoud

nagel afgebroken


mintaka

Aanbevolen berichten

Hups, zit ik hier weer met een probleem...

Savannah heeft bij het verwoede graven een nageltje van haar rechter voorpootje afgebroken. Blijven hangen in het gaas dat onder de grond zit, denk ik...

Ik heb het ontsmet met veel betadine.

Verder nog iets doen? Scherpe kantjes afvijlen of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben we een keer bij Jumper gehad, ze was toen zwanger, en we durfden haar niet goed op te pakken zonder dat ons mam d'r bij was. Voordat wij de kans kregen, had miss Muts haar eigen nagel al "geknipt". Er afgetrokken dus. Het bloedde wel een beetje, maar daar bleef het bij. Goed in de gaten gehouden, en nooit meer last van gehad.

Maar eigenlijk zou ik niet weten wat je moet doen:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het wel goed gedaan hebt zo.

Bij het nagels knippen had ik bij een van mijn nijnen eens in 'het leven' geknipt, toen ik het voor een van de eerste keren deed. Ik schrok erg van al dat bloed, maar ze had er zelf geen last van, en heb het toen ook ontsmet en ff het bloed gestopt, maar dat was direct inorde. Ik weet niet, een nagel afbreken is waarsch. nog wat erger, maar het zal wel inorde komen hoor...:$ Behalve als, zoals Anouk zegt, het ontsteekt natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .