Ga naar inhoud

nagel van anouk


Lia

Aanbevolen berichten

Zoals jullie weteb ben ik naar de da geweest met Anouk ivm haar nagel die er af is (hele nagel einde van de nagel een lege hulzel)Dus echt helemaal eraf.

De da zei: 99% groeit het weer terug maar kan zijn dat het iet meer terug groeit.

Het is vandaag een week geleden en ik weet niet beter dat nagels snel groeien en de da zei : na 10 dagen ongeveer heeft zij al weer eens tuk van haar nagel terug.

Maar ik zie nog steeds het scherpe puntje(waar de nagel aan zit)houd dit nou in dat het gewoon niet meer terug komt?? of moet ik nog gedult hebben??

Want ik zie totaal gee verschil met de dag dat het was gebeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toendra mist ook een nagel aan één van haar achterpootjes. Ooit ergens kwijtgeraakt, ik heb het zelfs nooit gemerkt. We hebben het vastgesteld toen Inge een tijd geleden haar nageltjes wilde knippen dat er eentje ontbrak. Hij is niet teruggegroeid, maar dat is niet erg, ze heeft er geen last van hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee maar er zit een scherp puntje aan, heeft jouw konijn dat ook Martine ??

Heel scherp.

Maar omdat zij nog steeds op een handdoek leeft en ik nog steeds geen bodembedekkign durf te geven. Ivm infectie. Ze wond is zeker wel weer mooi schoon, ziet er niet ontstoken uit ofzo maar je bent toch voor zichtig snap je?

Anouk toont ook gelukkig geen pijn, alleen het voetenbadje wilt ze niet meer maar hoeft ook niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat lijkt mij toch het belangrijkste van alles dat anouk er geen last van heeft!!! straks word er weer een heleboel aan gedaan of gefrummeld en dan krijgt ze er misschien geen last van. je ziet het konijn van mintaka die al een tijd zonder nagel leeft en daar ook geen las van heeft! maafr een week lijkt mij ook wel erg weinig om een hele nagel terug te laten groeien....

draai t eens om.. als nagels zo snel zouden groeien dan zou je dus ook iedere week weet ik hoeveel van de nagels moeten afknippen omdat ze anders te lang waren en dat is ook niet zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

das waar, maar ik weet niet beter dat in de zomer(ook al is het nu herfst hihi) je haren, en nagels sneller groeien of geld dit alleen voor de mens

)offtopic'

Je haren groeien niet sneller in de zomer hoor.

Haren groeien 1 a 2 cm per maand.

Sorry meost ik even op reageren.

Verder sluit ik mij Kelly aan .

succes met je nijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .