Ga naar inhoud

Hoeveel drinken?


Satijntje

Aanbevolen berichten

Wij hebben ons nieuwe konijntje vanaf gisteren opgehaald.

Wat ik mij afvraag is of hij wel voldoende drinkt.

Hoeveel water drinkt een jong konijntje van 7-8 weken gemiddeld per dag.

Hij heeft nu op één dag tijd zo'n beetje 40-50ml gedronken denk ik.

Had even het idee dat het drinkflesje het niet heel goed deed dus vandaar dat

ik het even wil checken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet het flesje het wel iedere keer als je er met je vinger langs gaat? Dan is er denk ik geen probleem.

Ik had een flesje dat het inderdaad niet goed deed, soms liep ie wel maar vaak konden ze doen wat ze wilden maar kwam er geen water uit. Daar zijn ze blijkbaar zo van geschrokken dat ze nu niet meer uit flesjes willen drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een paar keer met mijn vinger tegen het tutje geduwd en dan komt er wel wat uit maar niet veel en een paar keer moest ik wel erg hard ertegen duwen moet ik zeggen??? Heb het flesje nu precies op 300ml gevuld en kijk morgenvroeg wat eruit is. Kan het zijn dat ik het flesje te vol heb gedaan? Had hem de eerste keer namelijk gewoon helemaal tot de rand gevuld of mag dat gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ze juist goed vullen anders doen ze het niet of gaan ze lekken. Heb je trouwens een fles met zo een balletje of een fles met een staafje die naar voren geduwd moet worden? Want met zo een balletje werkt duwen volgens mij niet, daar moet je langs vegen om te voelen of ze goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .