Ga naar inhoud

zindelijk


barcheta

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje plast wel op eht toiletje maar poept niet op eht toiletje, ook niet in zijn hok, wel in de ren

wat kan ik hier aan doen?

ik leg nu steeds de keuteltje in het toiletje, maa rop een of andere gekke manier wordt de link bij Mo niet gelegd om ook zijn keutels te doen op het toiletje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meneer die echt overal in de ren poepjes, er is niet 1 bepaald plaatsje waar hij veel keutelt.

thnx voor de tip, ik blijf gewoon alle keutels verzamelen en in zijn toiletje gooien hahaha, hij weet het al precies, als ik dan zijn keutels oppak loopt hij zelf al naar zijn bak toe om te zeggen dat hij het wel weet, misschien gewoon de pubertijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan echt wel de puberteit zijn hoor. Is hij gecastreerd? Anders is het wel een optie. Ik kreeg mijn ram gecastreerd en hij had nog nooit een kattenbak van dichtbij gezien. Maar van de eerste keer alles op het bakje. Ik vind nog wel een keuteltje of 5 ernaast elke dag maar dat valt goed mee.

Ik kuis ook niet elke dag zijn bak uit, ik gooi er elke dag stro bij zodat hij proper en droog zit en om de drie dagen gooi ik hem leeg. Ik spoel hem nooit uit zodat zijn geur er goed in blijft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hij is nog niet gecastreerd, ik moet binnenkort een afspraak maken, is er helaas nog niet van gekomen.

nee ik maak de bak ook niet elke dag leeg hoor, ik doe er ook ongeveer 4 dagen mee dan gooi ik hem leeg en doe er niet zaagsel in, spoel hem ook niet uit.

maar als hij dus gecastreerd is zou hij dus gewoon netjes op de bak keuteltjes leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .