Ga naar inhoud

Zien ze het bedje als hun kind?


Cubi

Aanbevolen berichten

Cubi en Lily hebben zo'n wollig dierenbedje, Lily zit hier echt altijd op. Als Lily hier op ligt maar ook als ze even iets anders aan het doen is dan gaat Cubi het bedje helemaal wassen. Lily sleept het bedje overal mee naar toe (Ze vind de vloer hier helemaal niets en gebruikt dan het bedje als een soort van step, best slim haha) en Cubi loopt er dan een beetje achter aan en likt het bedje als Lily hem even ergens laat liggen.

Lily is niet echt beschermend naar het bedje toe maar Cubi wel, hij wordt echt heel boos als ik het bedje aanraak en gaat dan slaan met zijn voorpoten. Ze doen dit echt alleen met dat bedje. Ik vroeg me af waarom ze dit doen, zien ze het als een kindje misschien?

En zou ik ze gewoon lekker hun gang moeten laten gaan of moet ik het bedje weg halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha lijkt me een leuk gezicht dat ze het door de kamer sleept! Ik zou het niet weghalen hoor, als ze er zoveel plezier van hebben. Ik denk niet dat ze het als een kindje zien, maar als iets wat hun bezit is en waar ze veel profijt van hebben. Dat wil je natuurlijk beschermen, zoiets. Een van mijn nijnen likt ook weleens aan zn bedje, zou wel willen weten wat dat betekent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha lijkt me een leuk gezicht dat ze het door de kamer sleept! Ik zou het niet weghalen hoor, als ze er zoveel plezier van hebben. Ik denk niet dat ze het als een kindje zien, maar als iets wat hun bezit is en waar ze veel profijt van hebben. Dat wil je natuurlijk beschermen, zoiets. Een van mijn nijnen likt ook weleens aan zn bedje, zou wel willen weten wat dat betekent.

Ik zal eens proberen een filmpje ervan te maken, het is een erg grappig gezicht inderdaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn voedsters, Hupje, wast ook altijd haar mandje. Ik denk dat ze dit doet omdat ze het mandje lief vind en er dankbaar voor is dat ze er lekker in kan liggen ofzo? :) Ze maakt er ook regelmatig een lekkere bunnyflop in, dus dat zit wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .