Ga naar inhoud

Hechtingen sterrilisatie vrouwtje


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Daar is ze weer, zo onzeker pfffff. Beau is begonnen met knagen aan d'r hechtingen, gelukkig nog geen bloed. Heb een mouw van een shirt afgeknipt, maar daar zit ze nu tot bijtens toe aan te trekken. Iemand nog tips? Heb gisteravond al naar de DA moeten bellen, moet ik dat nu weer doen? Ze is gisterenmiddag geholpen

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de DA wel ff om advies vragen het is natuurlijk niet de bedoelling dat ze het opentrekt....

Ik heb wel eens een 'rompertje' voorbij zien komen hier bij een konijn die net geholpen was... Of misschien is zo een lampenkap ( die je ook voor honden en katten heb) een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze konijnen gebruiken we oude panty's of maillots. Dit hebben we bij de sterillisatie van de vrouwtjes gedaan, maar ook bij twee abcessen waar ze aan knaagden. Ik knip de panty lang genoeg voor het lichaam van het konijn en knip er dan vier gaten in voor de poten. Vaak maak ik ook nog ruimte aan de achterkant zodat ze gewoon kunnen plassen/keutelen.

Hier is een foto van Lola met panty. Toen ze de eerste dag een panty aankreeg probeerde ze hem uit te doen, maar als hij goed past lukt dat niet.

aad2063b-53a2-46d9-bb62-44d3b96a012b_zpsb2d63a15.jpg

aangepast door Nvy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren indd de DA nog gebeld. Moet zeggen dat die dienstdoende artsen en ook de assistentes (heb al veel gebeld voor de behandeling) een stuk begander zijn dan een huisarts of post ;-) ik had al zo'n dingetje gemaakt van een mouw van een shirt, maar ben alleen en kreeg alleen haar voorpoten erdoor d'r achterpoten koste me 3x bijten. De DA vertelde dat het toch haar natuur was en gezien mijn domper nu ergens onderin hangt kon ik het wel zo laten, omdat ze dan toch aan dat stukje stof knaagt. Die kap vond hij niet zo'n goed plan, omdat ze nu d'r groentes goed eet en zelfs nieuwsgierig wordt naar d'r biks. Maak zo nog even een nieuwe van een maillot ;-) dank jullie wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .