Ga naar inhoud

Teveel/teweinig of goed?!?!


BambiexDiddle

Aanbevolen berichten

zoiets las ik idd ook, maar volgens mij was dat meer omdat ze in de natuur ook geen pannetje op zetten om het te koken:mdr:

Nee? Ik dacht pas nog dat ik een wild konijn met een pannetje zag lopen, maar dat zal dan wel niet... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, oké , dan weet ik dat. We hebben vaak namelijk nog wat over van witlof/broccoli of zo, en dan dacht ik, ik geef het aan mijn konijn. Maar ik heb het niet gedaan, omdat ik niet zeker wist of het mocht. Goed gedaan dus !

xo

Als je van te voren weet dat je over hebt, kan je het beste van te voren al wat pakken! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BambieX, ik denk ook niet dat het dwergjes zijn, heb zelf een volwassen kleurdwerg en zijn oortjes zijn ongeveer half zo lang dan die van de jouwe.

Wat gemengd voer betreft, ik heb een paar zakken gekregen van iemand wiens konijn gestorven is. Ik vul telkens een pot met ongeveer 3/4 of 5/6 biks en dan het gemengd voer erbij en door elkaar schudden. Als ik hun potje bekijk zie je het bijna niet liggen en de mijne zijn verzot op biks dus is het eerder een extraatje.

Ik geef ze ook iedere dag groenvoer, vinden ze heel lekker.

Je kunt bv. in de supermarkt om het "afval" van de wortelen vragen als ze dat hebben. Veel mensen willen het groen niet en laten dat in de supermarkt afsnijden. Ik heb zo altijd een grote zak en af en toe zit er ook wat selder bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .