Ga naar inhoud

Kruiden bij Euroland + Plantjes bij Action


teddydwergx

Aanbevolen berichten

Omdat ik op me vorige topic geen antwoord krijg, vraag ik het nog maar een keer.

Kent iemand die kruidenbakjes voor konijnen bij Euroland? Is dit veilig, kan ik het geven?

En bij de Action hebben ze nu allemaal tuinier spullen, ook bakjes waar je aardbeien uit kan laten groeien etc.

Zou ik dit aan de konijnen kunnen geven? Dan ga ik eigen groenten kweken. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit iets met een mix met granen, en er is ook een bakje met rode bieten van die harde dingen.

Ook nog wat andere dingen, maar dat weet ik niet zo uit me hoofd.

Ik denk dat ik de aardbeienplant dan ga proberen, ze waren niet zo heel duur, dus kan het altijd proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de kruiden van de Action en ze doen het erg goed! Ik heb basillicum, peterselie en tijm. Hier staat het al best wel hoog. Wel op een warm, zonnig plekje zetten.

Als de kruiden voor het konijn veilig zijn dan zie ik geen reden om het niet te doen ;)

Oh je bedoelt die gedroogde kruiden snoepjes van Euroland? Die heb ik ook, mijn Nijn is gek op de bietensnoepjes. In de worteldonuts zit nogal wat rommel. De bietenruitjes zijn gewoon gedroogde bietjes en die kunnen niet veel kwaad. Niet al te veel geven natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de kruiden van de Action en ze doen het erg goed! Ik heb basillicum, peterselie en tijm. Hier staat het al best wel hoog. Wel op een warm, zonnig plekje zetten.

Als de kruiden voor het konijn veilig zijn dan zie ik geen reden om het niet te doen ;)

Oh je bedoelt die gedroogde kruiden snoepjes van Euroland? Die heb ik ook, mijn Nijn is gek op de bietensnoepjes. In de worteldonuts zit nogal wat rommel. De bietenruitjes zijn gewoon gedroogde bietjes en die kunnen niet veel kwaad. Niet al te veel geven natuurlijk ;)

Hoelang duurde het voor die kruiden begon te groeien?

Ja, die worteldonuts twijfelde ik zowiezo, zeker met die naam. Die bieten ga ik denk ik halen, ze vinden ze heerlijk. Zit een klein beetje gemengd door hun voer van caviakruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, na nader inzien zit er veel suiker in. Die bietensnoepjes zijn wel aardig "natuurlijk" zonder teveel conserveermiddelen etc. Het duurde bij mij ongeveer drie weken voordat de kruiden opkwamen. Ik heb die papieren bakjes waar potgrond in zit van de Action. Kosten 89 cent per bakje.

Wel lekker voor het raam op een zonnig plekje zetten en de zaadjes niet te diep zaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aardbeienplant in de tuin, maar misschien toch maar eens langs de action voor wat meer!

Alleen hebben we die hier niet... :(

Heb je ook niet zoiets? Zoals euroland of iets anders? Meestal (niet discriminerend bedoelt) waar veel turkste/marokaanse mensen komen in van die zaakjes waar je heel veel kan kopen hebben ze wel plantjes. Of een tuinwinkel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen action en geen euroland!

Maar wel tuincentrums en opzich kunnen we wel naar de action hoor, maar dan moeten we wel wat verder rijden... :)

Bij tuincentrums hebben zo ook heel vaak van die plastic bakken. Ook kan je natuurlijk zelf gewoon een bak kopen en daar aarde in + zaadjes planten. Ik zou echt niet zonder de action kunnen, ik koop daar onwijs veel voor de konijnen. Tunnels, bakjes, balletjes, en zelfs een knuffel voor ze allebei. Zo hebben ze toch nog een beetje een vriendje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst speciaal nog gekeken bij de Euroland maar kon niet vinden wat je bedoelde.

De bakjes van de Action heb ik ook. Als je ze niet teveel water geeft en goed in de zon zet, dan komen ze wel uit.

Laatst hadden ze bij de Lidl ook zakjes met zaadje (peterselie, basilicum, munt etc.)

Deze heb ik ook in mijn kweekkastje staan en komen nu langzaam uit.

Ik ga nog maar een keertje kijken bij de Euroland voor de bietensnoepjes.

Ben benieuwd of mijn konijnen het ook lekker vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook van die droge snoepjes van de Euroland Die zijn gewoon goed. Van die Donut's en rode bieten heb ik niet gezien

Die zijn gewoon goed. Maar het voer van de action is niet goed. ONGEZOND VOER BIJ DE ACTION

aangepast door Junior
Spelling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook van die droge snoepjes van de Euroland Die zijn gewoon goed. Van die Donut's en rode bieten heb ik niet gezien

Die zijn gewoon goed. Maar het voer van de action is niet goed. ONGEZOND VOER BIJ DE ACTION

In die donuts snoepjes zitten heel veel suikers. Het voer bij de action is inderdaad niet goed, maar heb het ook over plantjes. =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst speciaal nog gekeken bij de Euroland maar kon niet vinden wat je bedoelde.

De bakjes van de Action heb ik ook. Als je ze niet teveel water geeft en goed in de zon zet, dan komen ze wel uit.

Laatst hadden ze bij de Lidl ook zakjes met zaadje (peterselie, basilicum, munt etc.)

Deze heb ik ook in mijn kweekkastje staan en komen nu langzaam uit.

Ik ga nog maar een keertje kijken bij de Euroland voor de bietensnoepjes.

Ben benieuwd of mijn konijnen het ook lekker vinden!

Het zit in van die plastic bakjes, staat bij alle dierenspullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .