Ga naar inhoud

Is dit een plasje? (zie foto) Want Peentje haar plasjes zijn normaal rood...


Gekkie

Aanbevolen berichten

Hoi Bb-ers!

Gisteren is Peentje weer eens tussen de 2 kooien geklauterd ondanks dat ik alles gebarricadeerd heb... Haha.

Maar ik had het meteen gezien, want dan zie je ineens 2 oren tussen de kooien, dat valt wel op!

Het vervelende is dat ik Peentje dus gestraft heb(ik ging haar in haar kooi zetten), ik heb haar gepakt, en toen ik haar pakte toen deed ze een eigenaardig "plasje", het is geel en erg troebel.

Normaal doet Peentje heldere, rode plasjes....

Ik maak me best zorgen want wat is dit gele, troebele vloeistofje? Is dit territorium afbakening?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hier nog een foto:

20130425_223550_zpsd8435017.jpg

Dankjulliewel!

aangepast door Gekkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een normaal plasje hoor! Dat troebele is eiwit. Dat komt uit het biks. Niks om je zorgen over te maken

Dat is inderdaad een normaal plasje. Zo ziet het er hier ook vaak uit.

O gelukkig, ik ben alweer rustiger nu :-) Dacht al dat ik haar té hardhandig op had gepakt... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen kunnen verschillende kleuren urine hebben, wat kan afwijken van wit, rood tot oranje :)

Hou wel even de wittige urine in de gaten. Te vaak kan wijzen op teveel calcium in de voeding, wat niet goed is voor hun blaas & nieren.

Ok ik hou het in de gaten :-D bedankt!

Ik vond het gewoon raar omdat ze altijd rode plasjes doet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .