Ga naar inhoud

verwarring bij tralies knagen


ricksem

Aanbevolen berichten

heey nu echt een sirieuse vraag tralies knagen is toch omdat ze vervelen of aandacht willen>? maar ik kijk dan ff niet stopt ze en gaat ze een bunnyflop maken in de kooi dan denk waarom doet ze dat? als ze zich verveelt blijkbaar is ze op een vrolijke manier aan het vervelen? ik weet het niet moest er wel om lachen toen ik dat zag ineens BOM lag ze weer op der zij

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey nu echt een sirieuse vraag tralies knagen is toch omdat ze vervelen of aandacht willen>? maar ik kijk dan ff niet stopt ze en gaat ze een bunnyflop maken in de kooi dan denk waarom doet ze dat? als ze zich verveelt blijkbaar is ze op een vrolijke manier aan het vervelen? ik weet het niet moest er wel om lachen toen ik dat zag ineens BOM lag ze weer op der zij

De rest was allemaal onzin en voor de grap?

Er zijn op BB ontzettend veel topics over tralieknagen, ik zou die eens doorlezen voordat je weer een topic opent. Als je dan nog een echte vraag kun je altijd nog een topic maken hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .