Ga naar inhoud

Interessante website over konijnengedrag


Cubi

Aanbevolen berichten

Een vriendin wees mij gisteren op deze website; http://language.rabbitspeak.com

Daar leer je zegmaar konijnentaal 'spreken'. Op bunnybunch staat al wat handige informatie maar ik vond dat er op deze website zeker nog wat dingen stonden die ik nog niet wist.

Bijvoorbeeld over het wiebelen van de neus, ik dacht dat dit gewoon ademen was maar dat is dus niet zo.

Het is niet echt een vraag maar wilde het toch even delen met jullie dus ik hoop dat dit het goede subfora is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastische site he :) Had 'm een tijd geleden ook van een konijnen freak door gekregen en ook een site met de Nederlandse vertaling ervan. Zal es kijken of ik 'm bij favorieten heb gezet en hier kan neerzetten.

Ik heb er wel wat aan gehad, alleen jammer genoeg niet genoeg meer tijd laatste weken om het meermaals te bekijken.

Edit: overgelezen, nederlandse staat er al bij :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je liever in het Nederlands leest kun je een kijkje nemen op de site van Stichting De Hoge Hoed (www.hetkonijn.nl). Veel van de artikelen van language.rabbitspeak.com staan daar in het Nederlands vertaald op.

Geweldig hoe het geschreven is heel begrijpelijk ook. Heb nu al zin om de taal van de konijnen me eigen te gaan maken, hopelijk beledig ik ze niet al te veel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig hoe het geschreven is heel begrijpelijk ook. Heb nu al zin om de taal van de konijnen me eigen te gaan maken, hopelijk beledig ik ze niet al te veel :P

Was precies mijn eerste idee toen ik de site eerste x doornam! Gelijk van: ohnee, ik ga onze Blacky kei hard beledigen, hij gaat me NOOIT graag zien :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moest iedereen lachen toen ik het stuk voorlas om je als konijn te gedragen (en dat liefst niet publiekelijk te doen, al zeker niet met konijnenoren op :P) en niemand zag het hier gebeuren om een binkie proberen na te doen...

Well guess again!

Momenteel probeert iedereen het hier zich eigen te maken om aan het konijn te laten zien dat ze ook dol op hem zijn, een binkie na te doen, met de kleren te flapperen en wat nog meer allemaal...

Aansporen om samen te spelen, herkennen wanneer ze gewoon heerlijk genieten en rusten, wanneer ze eerder boos zijn etc.

Zo mooi te zien hoe iedereen hier plots konijn probeert te spreken en te zijn :D :D :D

Straks zijn we allemaal konijn :D:P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .