Ga naar inhoud

Nijntje grommen tegen kat


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt Nijntje heeft vanmorgen zitten grommen tegen de kat o-0

Ze was bezig met de bank aan het besnuffelen en Yang kwam aangelopen, Nijntje draaide haar eigen om en in aanvals houding tegen hem grommen.

Yang had zoiets ok dan niet dus draaide ze eigen weer om en liep weg...

Nou was het wel apart om een keer mee te maken maar ik vraag me toch af...moet ik me zorgen maken als dit vaker gebeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lopen ze altijd samen los of onder toezicht?mijn katten en konijn zijn ook erg uitdagend naar elkaar..er is nooit iets gebeurt maar ik blijf er wel altijd bij als ze samen zijn..want de kat haalt weleens uit en konijn kan lelijk happen naar de kat...dus wel alert zijn erop..verder kan het weinig kwaad hoor..hier is een kat vriendjes met konijn en de ander vlucht weg als hij het konijn maar ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook ook als Jailbreaker naar de poes loopt dan rent Smokey weg, en ze vindt zich zelf nog wel zo stoer maar als er een dwegkonijntje op haar kom af huppelen heel rustig is ze weg. Hier zijn ze alleen bij elkaar als ik er ook ben, in het wild zijn het natuurlijk jager en prooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .