Ga naar inhoud

Chanel is ziek


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

Hey

Chanel is ziek, ze bloeit uit der vagina en heeft een wondje(komt waarsschijnlijk door een klit die heeft getrokken. En ze heeft daar pijn.

Ik wil haar een nacht binnenhouden, alleen om te kijken of ze nog plast en poept. Ze eet en drinkt nog. Maar kan ik haar die morgen gewoon in terug in het konijnenhok zetten of gaan mn andere 2 hupsels haar aanvallen??

ps als het morgen niet gebetert is gaan we naar de dierenarts.

XxxJolien

Kan een van de moderators het vraagteken wegdoen bj chanel is ziek.

Alvast bedankt

aangepast door Jolien_1999
Te snel verstuurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand,

Ze zit nu binnen, ze is levendig, drinkt en eet maar laat geen plasjes en poepjes. Ik was zelfs aan het denken aan syfilis. Haar vagina is ook redelijk dik. Het staat vast dat we morgen naar de dierenarts gaan, een gevolg heeft altijd een oorzaak. En ik vind een konijn eenzaam als het alleen is, Chanel heeft ligt alleen maar, normaal ligt ze met Lilly of Bailey te spelen en nu kan ze alleen liggen. En een te kleine kooi is echt niet te doen, Ze zit nu in een 1.2x0.6 en Chanel vindt het echt niks 3 hupjes en ze zit al aan de overkant. Ocharme zou ze zo bij de rest terug willen zetten maar dan weten ze niet of ze plast en poept of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, hopelijk valt het mee. Hopelijk weet de DA wat het is.(de mijn staat niet op de KKlijst maar we hebben er alleen goeie ervaringen mee, ze kan ook de geslachten onderscheiden.) maar ik merk niks anders aan haar gedrag. Eet en drinkt goed. Haar gewicht is goed(1732 g met haren erop). Dus morgen hopen dat het niet te erg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben naar de dierenarts geweest het was een wondje wat een bloeduitstorting veroorzaakte het kwam door hun grote wc die heeft wat scherpe kantjes. En Chanel zit nu terug bij de rest van het trio. Ben echt blij dat het niet is.

@ moderators merci om de titel te veranderen!!!

XxxJolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .