Ga naar inhoud

Steeds weer het toilet verplaatsen


Bunnybest

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het iets betekent, maar mijn konijn deed dit ook. Ik heb het hoektoilet nu vast gemaakt zodoende kan ze het niet meer verplaatsen. :) Nu graaft ze liever de inhoud eruit... :P Misschien moet ik toch maar eens kijken voor een zandbak, dan laat ze haar wc hopelijk met rust, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

mijn konijn verplaatst elke keer weer zijn toilet door het hok heen. Wat betekent dit?

Hij heeft wel een klein hok misschien ligt het daar aan, maar ik krijg op mn ver jaardag een nieuw hok:yes:

Ik heb dat hok van 3 euro niet gekocht. hij was lelijk. Wij hebben die van ons uitgebreid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van alle oorzaken die iedereen hier aandraagt, heb ik een simpele oplossing. Je kan het wctje vast zetten met een ijzerdraadje door het wctje en dat om de tralies van het hok draaien. Misschien op meerdere plekken.

Als je konijn vervolgens de wc leeg graaft heb je een wc met hogere wanden nodig. Ik heb dit zelf opgelost door een ikea bak te gebruiken.

Overigens, als je konijn te weinig ruimte heeft of zich verveelt of iets, moet je dat natuurlijk ook naar beste kunnen oplossen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .