Ga naar inhoud

E. Cuniculi


Namiro

Aanbevolen berichten

Ik zal me dadelijk even voorstellen maar mijn konijn heeft helaas ec.. Heb de medicijnen meegekregen. Maar nu is mijn vraag of er 'makkelijkere' manieren van inbrengen zijn.

Dat spul moet ik in haar mondje spuiten maar ze word steeds slimmer met ontwijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je precies onder genezen? Mijn sien heeft 6 weken medicijnen gehad en heeft nog steeds restverschijnselen. Haar hoofd staat nog steeds scheef en af en toe tolt ze. Beter dan dit wordt het niet maar ze is gezond genoeg voor een konijnwaardig leven met partner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met gas, dat hebben mijn konijnen nog nooit gehad.

Dat je nerveus bent hoe je haar aantreft, dat herken ik wel. Het heeft met Sien heel lang geduurd voordat ze echt vooruit ging en ik was iedere keer weer bang dat ze achteruit was gegaan. Ik vond dat emotioneel heel erg zwaar. Wat mij daarbij geholpen heeft is om per dag te bekijken hoe het ging en te reageren op wat ik aantrof in plaats van me te focussen op wat allemaal mis zou kunnen gaan. Je kent je konijn en als het echt foute boel is dan merk je dat onmiddelijk. In dat geval natuurlijk zsm de dierenarts bellen.

Heel veel sterkte en ik blijf duimen dat ze weer beter wordt.

aangepast door ina
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .