Ga naar inhoud

Witje doet vreemd


PlayboyMansion

Aanbevolen berichten

Sinds ik Babs vd week naar de opvang heb gebracht zit Witje (tijdelijk) alleen tot Roger gecastreerd is

Ik heb haar hok naast die van Roger gezet zodat ze elkaar wel kunnen zien en ik heb op aanraden van de opvang een knuffel in der hok gelegd

Nu ging ik ze net eten geven en alles ging gewoon normaal. Even geaait en gekroeld en hok weer dicht. Totdat ik bij Witje een strootje door de tralie heen wou trekken want deze stak uit.

Ze sprong naar voren toe en begon een soort van te blazen. Neus door de tralies heen en een aai met mijn vinger op der koppie gegeven.. dat ging gewoon goed. Tot ik weer aan het strootje zat. Toen begon ze weer te blazen

Ik kon haar gewoon aaien op dat moment maar aan het stro moest ik niet zitten

Wat betekend dit gedrag? Moet ik me zorgen gaan maken?

Ze eet voor de rest wel gewoon na het vertrek van Babs en is ook gewoon actief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke misschien een rare suggestie van mijn kant...

Ik ging net weer even bij witje kijken en even aaien

Ze zat in het bovenste gedeelte van haar hok. Toen ik het deurtje opende om te aaien bleef ze eerst even zitten.. maar na een paar seconden sjeesde ze naar beneden daar waar haar knuffeltje ligt en ging er half opliggen.

Ik ging nog weer even aan het stro zitten en ze kwam gelijk weer naar voren.

Kan het zijn dat ze die knuffel als een baby beschouwd? Dat ze daarom zo doet?

Toen ik vd week haar hok schoon ging maken heb ik er wel een 'nestje haar' uitgeschept.. schijnzwanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wat sneu misschien denkt ze dat inderdaad. Ik ben benieuwd wat andere bb leden erover zeggen want ik zou het ook niet zo goed weten als je haar wel mag aaien. Misschien proberen haar stro uit je hand te geven? Zodat ze het van jou zelf krijgt ipv dat ze denkt dt je het af wil pakken (wat natuurlijk niet zo is). Wel fijn dat ze in ieders geval een knuffel heeft als maatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .