Ga naar inhoud

ram seksueel gefrustreerd, help


Laura_xx

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje probeert steeds weer te paren met mijn knie of arm of voet etc.

Ook zit hij steeds knorrend rondjes om zichzelf te draaien, alsof hij zichzelf wil bespringen.

Ik vind dit eigenlijk wel heel zielig voor hem. Maar wil hem liever niet laten castreren aangezien hij al 10 jaar is.

Weet iemand een andere oplossing? Een knuffeltje? Of hem een keer echt met een vrouwtje laten paren, word het dan minder?

Help!

Advies is meer dan welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen zin om hem met een vrouwtje te laten paren, hier wordt het zeker niet minder van.

Je zou eerst een knuffel kunnen proberen als hij dit nog niet heeft, sommige zijn er erg blij mee! Je kan ook proberen hem af te leiden met ander speelgoed, een kartonnen doos of wilgentakken bijvoorbeeld, wie weet werkt het, je kan het altijd proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het konijn van iemand die ik ken( die had daar ook last van)

Heb ik toen een kleine knuffel bij mijn konijnen gezet zodat ie de geur kon opnemen.

En toen hebben we de knuffel bij het konijn gezet, hij was er helemaal gek op ( op rijden mee spelen )

En bij de eigenaar deed ie bijna niks meer wat op sexuele frustratie leek alleen nog normaal knuffelen :)

( na 3 maanden wel laten castreren maar dat is een moeilijke beslissing als je konijn al 10 is)

Hoop dat je hier iets aan hebt

( zorg wel dat de knuffel groot genoeg is voor je konijn :P op een sleutelhanger knuffel kan ie niet veel )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kunt ge eens een snackbal proberen? Dat vinden sommige konijnen echt leuk en dan zijn ze actief bezig en afgeleid.

Mijn rammetje heeft een snackbal (een grote, voor honden, met die kleintjes voor konijnen kan hij niks aanvangen) waar hij voor zijn castratie ook op reed en mee wilde paren. Na zijn castratie doet hij dat paren niet meer, maar speelt hij wel nog altijd dolenthousiast met de bal als ik er biks of groentjes in doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben vorige week een 10 jarige ventje onder plaatselijk verdoving laten castreren en hij heeft er helemaal niets van gemerkt...altijd alleen gezeten en nu op 10 jarige leeftijd gaat hij een oudere dame krijgen...als je konijn verder gezond is zou je het toch kunnen overwegen...hij heeft er zelf namelijk ook last van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn vorige bericht even niet aan gedacht maar een gasnarcose kan misschien ook een optie zijn. heb een opvang rammetje zo laten castreren en die was er zo snel weer bovenop, na een uur at hij alweer normaal en toen ik hem ophaalde was hij net zo actief als toen ik hem bracht.

wat pebbles zegt is zeker waar, hij heeft er zelf ook last van.

dan zou je hem misschien toch nog kunnen koppelen? al weet ik natuurlijk niet of dat een optie voor je was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .