Ga naar inhoud

zou ze pijn hebben?


knaagkonijn

Aanbevolen berichten

Hallo (lang verhaal 2e alinea staat de vraag) iemand reageer aub.. ik ben zo bang

Ik ben 15 en ontzettend verdrietig.

Mijn konijn is 8 jaar en loopt buiten.

Een maand geleden is mijn konijn bloed gaan plassen, antibiotica gekregen want er was een vermoeden van blaas ontsteking. Via spuitjes in de bek gegeven. Het leek goed te gaan maar tijden de kuur kwam het bloed terug.

De blaas voelde erg groot dus zeer waarschijnlijk is het erger.

Na ontstekingsremmers ging het een maand goed.

Tot vandaag, ze is weer begonnen met bloed plassen.

Nu de vraag/opmerking:

Ze is zo actief, eet veel, poept goed, komt zelfs tegen de ren aanstaan voor wortels net als normaal. Als je niet zou weten dat er bloed in haar hok ligt zou je denken dat er niks aan de hand is.

de dierenarts heeft aangegeven dat als het weer terug zou komen je er over moet denken of het wel een dierwaardig leven is. ZOU ZE PIJN HEBBEN ALS ZE ZO NORMAAL DOET? ik weet dat ik haar ga verliezen, het voelt alsof het mijn schuld is door al mijn gedachtes. hoe gaan jullie met het verlies van je konijn om? hebben jullie nog last van het verlies van je konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet kunnen dat de baarmoeder problemen geeft. Dan kan een voedster namelijk ook bloed verliezen. Ik heb dat ook met een 8 jarige voedster gehad. Ik heb haar toen laten opereren. Maar dat is wel eem zware ingreep en je zal dat even goed door moeten spreken met je ouders en dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .