Ga naar inhoud

overal poepjes


happyflappy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn flappie is al altijd zindelijk geweest. Maar sinds kort besluit ze om gewoon overal poepjes achter te laten (ook plasjes) Ze heeft de hele serre voor zichzelf. En ging altijd netjes naar haar hok om te poepen/plassen. Ik vind het gewoon vreemd. Dit deed ze nooit, en nu loop ik het constant schoon te maken. Ik ben zeker niet boos, maar het is zeker niet leuk. Heeft iemand tips wat ik kan doen? En waarom ze dit nu plots doet? Ik hoorde van iemand dat ik haar een paar dagen moet opsluiten in haar hok. Maar ja arm beestje is veel vrijheid gewend.... Om haar dan zo klein op te sluiten vind ik niks :$

(ze is nu ongeveer 1 jaar oud)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het te maken heeft met de puberteit. En dan zijn konijnen net mensen, gewoon even kijken tot hoever je kan gaan en lekker pubberen! Misschien kun je haar weer zindelijk maken door alle poepjes in het wc'tje te gooien en de plasjes op te doen en ook in het wc'tje te leggen. Maar of opsluiten echt werkt weet ik niet, ik zou er denk ik niet voor kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bobbie,

Dank je voor je reactie! Ik ga nu in plaats van alle poepies weg te gooien, ze nu terug in haar wc leggen. Kijken of het helpt. Opsluiten is gewoon niks, ze zou gek worden denk ik. En het is zo'n vrolijke dame. Dus blijven oprapen en de aanhouder wint :mdr: Mochten nog dames tips hebben... Dan hoor ik het graag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .