Ga naar inhoud

Konijntje verveelt zich..


DeborahCsdeBobbies

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

Mijn konijntje gaat altijd 's ochtends vroeg door de kooi rennen en mn zn balletje waarin een belletje zit gooien. Altijd rond 07:15 in de ochtend. Ik ga straks even langs de dierenwinkel, om te kijken naar iets wat haar bezig kan houden.. Ze krijgt in mei een vriendje. (Waarschijnlijk uit de opvang) dan heb ik 2 weken vrij en kan ik wanneer de koppeling niet snel verloopt alle tijd erin steken.

In die lenterollen, zit daar karton in?

xxLizzyxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook alles tweedehands kopen. We krijgen in onze opvang vaak heel veel speelgoed en andere dingen bij de kooien en de konijnen. Als ze die mee afgeven :). We hebben zelf in ieder hok een speelballetje en in bijna ieder hok een huisje of iets voor te knabbelen van hout.

Alles wat dan over is verkopen we.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nooit echt van de Tweede hands van marktplaats ofzo, ik zie zoveel leuke dingen in de dierenwinkels en het is idd best duur. Ik ga zo er zo even heen, zoveel leuke mandjes enzo :) ik ga in de mei vakantie op speeddate met mn nijntje :) en de vriend van mn zus haalt dan een koppeltje uit de opvang. Weer 3 gelukkige nijntjes hoop ik :D die vriend van mn zus is bezig met een heel ontwerp en dan met een ingegraven tunnel en alles. Zo gaaf! Onze tuin is pas betegeld jammer genoeg. Is het echt nodig om een nijntje maar buiten te doen? Of zijn ze ook tevreden met een binnenkooi en een panelen ren?

xxLizzyxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .