Ga naar inhoud

Wat op het papier zetten??


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

Hallo, binnenkort ga ik een dagje weg 21 uur ben ik weg. Ik ga een papier maken voor mn ouders en broers wat ze moeten doen in die dag en als er wat mis is met mn nijnen doen.

Op het papier ga ik de telefoonnumer van de DA zetten, die dierenboekjes in de buurt leggen, hoe zeggen hoe je moet controleren op een gasbuikje, de karakters ga ik er ook bijschrijven dan als er iets mis is dat ze moeten opzoeken op het internet(voornamelijk BB) en als het dan ergenstig is dat ze de DA moeten opbellen. Weten jullie nog dingetjes??(eten en drinken komt er ook bij.)

Alvast Bedankt

XxxJolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er vooral niet teveel op zetten! Op dat moment denken je ouders namelijk ja het zal wel allemaal wel, het is maar een nijntje.

Ik zou er inderdaad opzetten hoeveel biks ze mogen, welke groentjes ze mogen geven en het nummer van de DA. Als je nijnen nooit gas hebben gehad, zou ik daar niet teveel op richten. Eerder benadrukken dat ze wel naar de DA moeten als er iets mis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah maar volgende zondag moeten ze eens voordoen wat ze zullen doen als ik een dag weg ben. Maar als ze alles volgen wat op het papier staat kan er niks mislopen. Maar die morgen als ik vertrek breng ik nog snel een bezoekje naar de nijntjes. En die nacht als ik terugkom. Goed ideetje annelies.

Iedereen bedankt

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .