Ga naar inhoud

help,konijn met etter in oog


bereken

Aanbevolen berichten

als u ma denkt dat het myx heeft

voel dan een keer aan zn oortje of die heet hebben

en rood van kleur

en of de randen gezwollen zijn ,met hier en daar een boebel

hij kan ook zn oogje pijn gedaan hebben he

heb je terramicine in huis ,doe dit dan al aan zn oogje en aub ga je nijntje aan de dierenarts tonen

maar wacht tot maandag ,je beestje kan al dood zijn

pak je konijn en zeg tegen u ma ,ik ga nu naar de dierenarts !!!!!!

of vraag tenminste of ze een belt en het uitlegt ,die ouders toch he :((

sucses he

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 jaar ,ik dacht ook veel jonger

als ge aan 19 nog moet vragen aan u ma als je naar de dierenarts mag

ik had dat konijn al lang gepakt en geweest

als je aan 19 jaar nog geen 50€ aan de kant hebt voor je konijntje ,zoek je beter een ander huisje ervoor ,waar het dat wel kan :hmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Kijk dit zijn nou de dingen waardoor je mensen afschrikt en vooral jonge mensen!!!!

Het meisje vraagt iets en wordt eigenlijk gelijk afgerekend op het niet direct iets doen wat een ander wel zou doen.....

Vind dat de laatste aantal berichten toch niet echt een antwoord geven op haar vraag...

Groetjes Nanc

Ik hoef hier dus ook geen antwoord op in het forum.

Voor mij wat dit eigenlijk iets wat me toch even van het hart moest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even melden dat dit topic in de gaten wordt gehouden.

Bereken is ondertussen verschillende keren op het forum geweest, maar heeft niet gereageerd in dit topic... dat roept toch enkele vragen op, gezien er toch wel wat extra vragen van leden waren ivm de gezondheid. Ik ben dus geneigd om dit topic niet al te ernstig te nemen...wat niet wegneemt dat het alle aandacht blijft krijgen. Gaat het hier toch om een bestaande situatie, dan hoop ik dat het konijntje ondertussen bij de DA geweest is en de nodige zorgen gekregen heeft.

Wat betreft de leeftijd van dit lid, is er idd al twijfel gerezen. Je kan je leeftijd natuurlijk zelf invullen op BB. Mogelijk is hier een "foutje" gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad dit houd geen steek over de leefdtijd van dit meisje en hoe en waarom ze niet voor maandag naar de dierenarts kan gaan

sorry bereken :$

maar meisje ,waar zit je dan ,hoe is het nu met het nijntje

en leg een keer beter uit wat er aan de hand is met je pluizebol

als je dan al niet kan gaan naar de dierenarts ,misschien kunnen we je dan toch een paar tips geven om je beestje beter te maken he

laat vlug van je horen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als dit mijn situatie was, zal het niet zijn want ik zalniet eens aan jullie vragen maar direct bij de da zitten. Maar als het een belangrijke topic is vraag ik waar hij is gebleven en stuurt er iemand mij wel weer heen. Nee dat zal het niet zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .