Ga naar inhoud

Coco...


knaco

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of jullie het misschien weten maar ik heb dus Coco in de zomervakantie gekregen van iemand uit de straat.

Hij heeft toen gezegd dat het een meisje is maar vrijdag hebben we naar een aantal dierenartsen gebeld om te vragen om te steriliseren. Toen werd ons verteld dat aan het gedrag te zien het eigenlijk meer op een jongen lijkt. Dus wij zijn gister naar Van der Poel in Kruiningen geweest en toen vroegen we het dus aan iemand die daar werkt en het blijkt dus inderdaad een ram te zijn.

Dat is echt weer super onhandig want mijn andere nijn is ook een ram dus kunnen we ze niet koppelen.

Maar omdat we eerst dus dachten dat het een meisje was hadden we een roze voerbak gekocht en die gaan we niet wegdoen! Haha :P

Hij heeft nu wel een blauw drinkbakje haha.

O en net was hij met z'n hooibal aan het spelen; die hangt aan de tralies en hij ging er zo met z'n kop tegen duwen en ik zat zo even op de iPad en plotseling hoorde ik dat geluid haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .