Ga naar inhoud

Blaadjes van bloemkool


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Nou hebben wij vanavond een lekkere bloemkool ovenschotel :)

En ik heb ff opgezocht of mijn nijnen de blaadjes mochten hebben, wel met mate dus.

Nou heb ik ze net allebei een stukje gegeven ( grote postzegel)

Marley vond het heerlijk maar Nijntje niet, met gevolg dat Marley 2 stukjes gegeten heeft... Ff in de gaten houden dus.

Maar nou heb ik best veel blaadjes over... Heeft iemand enig idee hoelang je dit kan bewaren?

Ik heb niet vaak verse groenten voor onszelf :P.

En voor de konijnen zoek ik het goed uit

Witlof, sla, komkommer, tomaten, andijvie en wortels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ze ook wel hoor. Nog nooit problemen gehad. Als je konijnen gewend zijn aan groenvoer zal het zo'n vaart niet lopen denk ik.

Sla geef ik nooit krijgen ze volgens mij diarree van dacht dat er ook teveel nitraat in zit. Ook tomaten geef ik nooit. Wist niet dat ze die ook mochten.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ze van bloemkool of broccoli ook altijd de stronk, bladeren en als er roosjes over zijn ook die. Maar ik geef ze dat wel altijd in combinatie met een niet-kool groente als bijvoorbeeld witlof. En ik geef geen enorme hoeveelheden maar gewoon een beetje. Gaat (tot nu toe) altijd goed en het wordt vol smaak gegeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .