Ga naar inhoud

verdriet bij hikey


Gast

Aanbevolen berichten

hallo iedereen.

Ik heb in juli mijn konijntje stamper na 4 dagen erg ziekte dood gevonden in zijn kooi, alles aangedaan zelfs laten overnachten bijde dierenarts en al.

hikey en stamper liepen vaak los samen, hikey is 3 kl maar zou dus 4 a 5 kl moeten zijn en de meeste kooien zijn te klein voor binnen dus loopt hem elke dag los als ik thuis ben samen met stamper.

Nu stamper weg is kan ik hikey niet meer opvrolijken, hij valt erg af, sloopt tvkabels, eet alles zelfs uit de vuilnisbak, verplaatst alles en gooit alles uit de kooi, rent als een gek en springt zo op tafel en stoelen om die leeg te maken.

Hij eet alsof hij is uitgehongerd en hij krijgt genoeg, van hooi en stro tot lekkers en bits.

Wie weet hoe ik mijn hikey weer vrolijk kan maken.

Heb pas een konijntje overgenomen van iemand, maar hikey niet laten kiezen en die 2 maken elkaar helemaal af helaas. Geen goede zet maar daar leren we van, skippy blijft gewoon lekker bij mij.

Maar wie weet hoe ik hikey na 6 a 7 maanden weer vrolijk kan laten zijn.

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja toch een nieuw maatje voor m zoeken zou ik zeggen. Neem m mee naar de opvang en laat m kennis maken met verschillende konijnen om te kijken welke wel klikt. Als het mogelijk is, kun je dit ook met het andere konijntje doen, zodat je twee koppels overhoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .