Ga naar inhoud

Stronghold en likken


Reza

Aanbevolen berichten

Heb net mijn Nijnen Stronghold gegeven, bij Guus moest het voor de tweede maal ivm vachtmijt en Bloem preventief mee gedaan. Nu zitten ze buiten in de ren....heb het om twaalf gegeven nu is het vier... Zit Bloem Guus in zijn nek te likken :oh: Ik vindt het superlief dat ze dit doen maar hoe gevaarlijk is dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze blijven inderdaad uren daarna nog likken. Het ruikt natuurlijk zo gek. :P Ik probeerde ze na het druppelen zo lang en zo veel mogelijk te afleiden, door ze groente of brokjes te geven. Hier gaan ze allemaal na het eten ruim n uurtje uitbuiken dus dan had het mooi ruim de tijd om in te trekken/te verdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik schrok echt....stom dat ik er ook niet zelf aan dacht.... Ze zijn nu druk de hooiruif in een andere vorm te buigen :P dan blijven ze ff van elkaar af...expres geef ik ze wat minder van al het andere ( wel groente, maar minder biks en lekkers want hooi was een probleem..goed om te zien dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .