MM12 Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 De titel zegt het al, hoe hoort het na 2 weken eruit te zien nadat een ram gecastreerd is? Mijn konijnen zijn niet heel makkelijk op te pakken, maar vandaag moest ik er één toch echt in het hok zetten en ik had gelijk de gelegenheid even te kijken naar de "wond" van de castratie. Nu zag ik nog wel een rond flubje ter grote van een knikker. Is dit wel oke?Hij lijkt verder nergens last van te hebben, is goed op gewicht, eet goed, beweegt veel en vertoond geen likgedrag aan zijn geslachtsdelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JipenTeun Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 de balzak moet wel nog inkrimpen als ik het goed heb. Verschrompelen zeg maar, en dan zie je er niks meer aan. Hoe zag het rond flubje eruit? Was het rood, zaten er bultjes op, glanzend, geïrriteerd?Zitten je konijnen alweer bij elkaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MM12 Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Ja ze zitten alweer bij elkaar, het zijn 2 ex-rammen. Gaat ook heel goed samen! Gelukkig.Het zag er gewoon blank/huidkleurig uit leek niet geïrriteerd. Toch meende ik dit bij de ander niet gezien te hebben, maar die laat zich al helemaal niet bekijken. Dus ik doe hem dat ook niet aan als het niet nodig is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Ik ben niet bij mijn ouders maar ik heb ook een heer die 3 weken terug geholpen is , heb geen idee hoe het eruit zou kunnen zien.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Ik heb even voor je gekeken, Stamper is 2 weken geleden gecastreerd. Het ziet eruit als 2 verschrompelde balletjes: wel wat zwart/grijs van kleur. Maar geen bult. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jettyk Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 klopt zit er heel raar uit op een geven moment verschrompeld dat helemaal en vacht word wat langer en dan zie je er helemaal niks meer van. Zolang het maar niet rood word of geirriteerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten