Ga naar inhoud

Eten


Etznab

Aanbevolen berichten

Ik ben nu bezig om de voeding goed te doen van mijn nijnen :D en ik vroeg e af Lady krijgt 25 gram voer maar Jailbreaker krijgt maar 20 gram voer. Doe ik dat dan in 1 bakje en weten de konijnen hoeveel ze moeten eten?

Of moet ik het over 2 bakjes verdelen? Of tja ik bleef met opties komen :s ze scheiden en dan voeren, dit leek me een hele slechte optie ;) maar dat bedacht ik omdat Lady er afvalt de laatste tijd dit is haar schema ik had het opgeschreven ivm ze erg dun was ;)

1 januari 970

3 januari 975

5 januari 978

7 januari 976

9 januari 979

11 januari 980

13 januari 985

15 januari 980

17 januari 972

19 januari 967

21 januari 956

Dit lijstje had ik ook aan de da laten zien vandaag ze is op consult geweest,en hij vondt haar ook erg dun en maakte zich ook zorgen.

Daarna keek hij pip en puk na en dat bleken rammetjes te zijn :( de dierenwinkel heeft het weer verkeerd gedaan, puk en pip had ik veel te jong gekregen maar de da gokt de kans erg klein dat ze zwanger is omdat de balletjes nog niet goed ingedaald waren. (mijn da is konijnen deskundige)

Maar puk en pip worden geholpen en gaan naar een nieuwe baasjes de nieuwe baasjes zijn er al en de afspraak bij de da staat er ook al.

Ik ken de nieuwe eigenaars zijn vrienden :).

Nu dus een maand kijken of Lady geen nestje maakt zo ja dan hopen dat het voedsters zijn dan blijven ze, zijn het rammen dan worden ze met 8 weken gescheiden als er een nieuwe eigennaar is.

Anders laat ik ze helpen dan is het makkelijker om er een nieuwe eigenaar voor te vinden zo niet blijven ze bij ons en gaan we onze hersens kraken voor de beste oplossing.

Zo niet...waar we allemaal op hopen ;) dan wordt ze over een maand in de opvang gekoppeld aan nog 1 of 2 voedsters samen met snowy en jailbreaker die vandaag geholpen zijn ;)

Maar iemand tips voor Lady de da had het over olvarit een paar keer per dag een tl.

Naja alvast bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .