Ga naar inhoud

SS in de aanbieding!


Hannah87

Aanbevolen berichten

dan eten je dwergnijntjes best veel SS ;) hahah althans de mijne eten nog geen 15 kilo in het jaar weg volgens mijn berekening.

20 gram per keer en dat 2x dus 40 gram en dan keer 365 kom ik op 14.6 kilo en dat is ruim geregeld wantr ze krijgen tussen 18-20 gram! Haha! Mijn nijntjes eten heel wienig hooi en geen BDK meer als k ze meer voer dus vandaar deze verhouding voor mijn nijntjes! (dit betekend dus niet dat jij je voer moet aan passen als ze het er goed op doen hoor!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij waren ze uitverkocht net:( nouwja.. ik bestel altijd op hangmattenplezier.nl de goedkoopste is daar ook uitverkocht dan maar de 3kg zakken xd ik koop ook altijd 10kilo maar daar zijn ze in een paar maanden doorheen 0-o in de ochtend een bakje vol en in de avond want dan is hij weer leeg:p vind het zielig als ik er weinig in doe want het grote voedstertje eet alles van de kleine al is die wel de baas haha

btw: ze zijn daar 9.30 voor 3kilo 2 zakken voor 19.. scheelt maar 2 euro zo goedkoop is de intratuin niet het is alleen deze aanbieding :D

aangepast door jelmerh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week al 2 zakken genomen!

Ik heb ff een vraag:Ik gebruik nog de SS zakken oude verpakking van 1.5 kg,maar nu zijn er toch nieuwe verpakkingen?en daar staat op dat er nog meer vezels inzitten,en maakt het veel verschil tussen de SS zakken van vroeger en die van nu?(qua smaak he)^^

ik heb ze niet geproefd dus ik zou het niet weten misschien iemand hier die ze wel heeft geproefd en het je kan vertellen hahaha..

maar mij lijkt het geen verschil en me konijnen vinden het eve lekker dus :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha-haaa! toch nog 2 zakken kunnen kopen ik ging naar een andere intratuin.. heel het vak ook leeg! toen zag ik tussen de buitenhokken nog 4 zakken liggen! :D wss wou iemand die kopen en heeft die ze even daar neergelegd:D dus ik even kijken of ze nog in de aanbieding waren want dat stond niet in het vak en toen snel die zakken gepakt:D (a) heb ook al 5 zakken besteld online dus dan heb ik 18kilo moet toch wel zat zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .