Ga naar inhoud

Dierenfysiotherapie-update: therapeute is geweest


michaela23

Aanbevolen berichten

Ik ben dan wel geen konijn, maar met afgeklamde zenuwen heb ik wel ervaring :)

Ik hoop ook voor je dat de zenuw niet doorgeknakt is, maar ik denk ,uit mijn ervaring, dat die kans erg klein is... Ik heb voor mijn rugoperatie 6 weken rondgelopen met afgeknelde zenuwen en na mijn operatie heeft het meer dan 6 weken geduurd, voordat ik weer gevoel had in mijn voet. Een zenuw herstelt idd heel erg langzaam, maar herstellen doen ze dus wel degelijk.

Dus Michaela, geduld, geduld, geduld.... ik hoop dat deze info je weer een beetje extra moed geeft om vol te houden :)

Eén ding zal ongetwijfeld positief zijn als ze weer helemaal hersteld is... jij gaat ongetwijfeld een leuke band opbouwen met dit dier en het zou wel eens het meest aanhankelijke konijntje kunnen worden na herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Caroline voor je lieve bericht.

Ja dat zij de therapeute ook dat het heel veel tijd en geduld nodig heeft, het duurt echt maanden. En gelukkig heb ik dat geduld ook, en voor mijn nijntje al helemaal, :) Ik doe echt alles voor haar en heb ook echt alles voor haar over, ze is mijn lieve kleine meid!! :)

Ja deze info geeft mij ook weer extra moed, en ik houd het ook vol, althans dat probeer ik. Maar tot nu toe heb ik het volgehouden en zal dat ook de komende maanden proberen doen.

ja dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. Als zij weer helemaal hersteld is, dan is onze band zeer zeker heel erg goed en hecht, en ik denk ook dat zij dan heel aanhankelijk wordt. Dat hoop ik tenminste, misschien wordt zij wel boos op mij, omdat ik dit allemaal voor haar doe. Maar nee, ik denk het niet, ze weet volgens mij heel goed dat ik dat allemaal voor haar doe en dat ik dat doe voor haar bestwil. :)

Maar het is idd gewoon afwachten en geduld hebben, zeer veel geduld...... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .