Ga naar inhoud

ALARM NU DA gezocht bij Gent !!!!


ZaZa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik lees nu net toevallig deze topic ...

Alles goed met Jelle ... ?? heeft hij er geen last meer van gehad ... ??

ik heb hier zelf een konijn dat om de haverklap last van gas had ... ik heb daarom altijd aeropax in huis ... dit kan je bij ons in nl gewoon bij de apotheek kopen (gebruiken ze bij baby's als die last hebben van gas in de darmen) .. kost maar een paar centen voor wat tabl. en je kan ze geven als je al het vermoeden van gas heb .. het kan geen kwaad als het geen gas zou zijn ...

ik heb er al div. keren (vooral s'avonds en in het weekend) mijn konijn mee gered ...

een autorit is niet echt verantwoord voor hem omdat het een vreselijke neuroot is ...

misschien dat je het eens kan halen in nl of als je wilt kan ik het ook wel voor je halen en dan evt. opsturen of je komt het bij mij thuis op halen .. wij wonen vlak bij de grens ... mocht je het willen dan stuur je me maar een pb-tje ofzo ...

succes met Jelle ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Jelle is alles prima in orde gelukkig. Eigenlijk was hij gelijk toen we hem ophaalde gelijk weer in orde. We zijn dus ook niet verder gegaan met de medicijnen die hij voorgeschreven had gekregen. Als het niet nodig is dan liever zonder ;o)

Eerlijk gezegd zijn wij er min of meer van overtuigd dat het loos alarm was bij ons manneke. Omdat we een konijntje verloren hebben aan een gasaanval dachten we gelijk het ergste. Maar goed better save than sorry zullen we maar zeggen ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig zeg dat t achteraf allemaal is meegevallen!! en idd geen medicatie is atijd beter denk k dan zo!!! gelukkig dat t goed gaat!! maar misschien moet dit topic een andere naam krijgen of verplaatst worden want ik schrik me iedere eer een "ei lek"als ik dit weer zie staan..... ondanks dak wist dat ie er al langer stond....

misschien een ideetje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .