Ga naar inhoud

Problemen !!!!


Reusje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mocht je ze weer zien hopelijk niet schiet er eens een kodak van he.Dan weten we gelijk waar we het over hebben brrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dat weet ik ook niet, hoor, daar zit ik niet echt op te wachten...hahaha. Maar het is natuurlijk ewel handig om te weten over welke padden het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

padden zijn helemaal niet per definitie giftig. Das een fabeltje, ongeveer net zoals dat je van padden wratten zou krijgen. Gewone huis tuin en keukenpadden hebben vast ook wel interesse naar het voer van je konijntje, dat zal best wel want het ruikt aardig sterk.

Ik denk toch echt dat de padden die bij jou zitten daar niet van oorsprong thuis horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het op de moment jammer dat ik vandaag geen foto gemaakt heb ....dit is een mini tegenover die bij ons. Zij zijn de grote van een handpalm en hebben een enorm dik lijf dat over hun pootjes hangt. Je ziet bijna geen poten. En puisten gewoon niet normaal echt vies.

In Frankrijk haden ze ook van die enorme ! Daar werd je bang van als je ze zag..moest je met 2 handen vastpakken..(als je dat wilde natuurlijk hè...)

Inderdaad zo groot als je handpalm..Vonden ze heel normaal..

hoe is het nu vanmorgen reusje ?

Veel gevangen en geen ellende meer aangetroffen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kunnen ook heel goed padden zijn uiteen ander land.Die gedumt zijn door de eigenaar en zich zelf voortplanten.Hier in het kanaal zitten ook allemaal schildpadden die kunnen over leven dus . van die rood wang schild padden die gemeen bijten.Soms steken ze zelfs de weg over!!!! dan gaan ze vaak naar een schild padden opvang toe.Eigelijk moet je iemand vinden die meer van die padden af weet voor de bestrijding er van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .