Ga naar inhoud

Konijn knijpt met oogje na castratie


Cubi

Aanbevolen berichten

De dierenarts assistente vertelde dat ze druppeltjes in de ogen doen tijdens de operatie, maar Cubi houdt nu al de hele middag/avond zijn oogje dichtgeknepen, alsof het vervelend voelt en pijn doet. (al vraag ik me af of hij veel pijn heeft aangezien hij volgensmij wel goede pijnstillers heeft) Er is niet veel te zien aan het oog behalve dan dat het ooglid ietsjes lichtrood is, maar niet heel erg rood.

Kan ik iets doen om het te verzachten en denken jullie dat het nodig is om morgen terug te gaan naar de dierenarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het je niet in volle zekerheid te zeggen, maar volgens mij komt dat na narcose wel vaker voor. Buffel had na haar castratie iets soortgelijks, haar ene oogje zakte steeds dicht. De volgende dag was dit al een stuk beter. Ik vertrouwde het toen zelf ook niet en heb de DA nog even gebeld om het na te vragen. Ik zou dus in ieder geval vanavond of morgenochtend nog even bellen en het aan de DA voorleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .