Ga naar inhoud

Blijf bdk's vinden...ondanks 'dieet'


Mysci

Aanbevolen berichten

Onze nijn Koda dronk erg veel, na grondig onderzoek van hem zijn keutels en urine is daar geen aanwijsbare oorzaak voor... Mogelijk dus psychisch volgen de DA, nu geven we hem gedoseerd water en dat gaat al een stuk beter, hij drink niet meer direct alles op

Echter ineens zagen wij veel bdk's, wij dachten van Koda, maar toch de hupsels even apart gezet en bleek onze dame deze ook te laten liggen.

Inmiddels iets meer dan een week op water en hooi, we vinden nauwelijks no BDK's

Gister daarom Koda 5 SS niks gegeven en wat blijkt, de volgende ochtend weer heel veel BDK... Dus maar weer gestopt, ook vandaag nog BDks (geen niks meer gehad)

Ineens legden wij de link tussen een nieuw aangebroken zak SS en het blijven liggen van de BDK, mijn vraag is nu, kan het aan de nieuwe SS liggen? Beide konijnen krijgen dit altijd al en er is verder niets veranderd in het voedingspatroon...

Of kan iemand een andere oorzaak bedenken? Beide nijnen zijn inmiddels grondig gecheckt (lichamelijk, poep en plas) en mankeren volgens de DA niets....

Maar de bdk's blijven dus maar komen..... Help?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een rare vraag maar.. heb je wel eens geprobeerd de bdk aan ze te voeren? Toen mijn vorige konijn ouder werd vergat hij er hier en daar wel eens eentje, maar zodra ik die dan voor z'n neus hield at hij het meteen op. Het haalt niet direct de oorzaak van het probleem weg maar mocht het bij jou nijnen ook zo werken dan krijgen ze het in ieder geval gewoon binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .