Ga naar inhoud

Konijn wil geen groente


HartjeSnuffie

Aanbevolen berichten

Lijkt me erg lastig...

Ik heb juist een konijn dat echt álles eet!

Hij is zelfs gek op radijsjes, iets wat heel veel konijnen (en andere knaagdieren xD) niet lusten.

Nee die groentenbak hier is binnen 5 minuten leeg...

Helemaal appel, daar doet hij een móord voor. xD

Heb je tomaat al wel eens geprobeerd?

*probeerd ook maar wat in te brengen*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm Lastig, hier ook allesvreters;)

Eet hij goed hooi? Misschien eens een hooi-groentebal proberen en dat hij wat groente mee eet? Wie weet gaat hij er dan aan wennen, of een paar brokjes in een blad spinazie, dit vastmaken met dat raffiaspul? Ik doe zelf vaak wat brokjes in het midden van een wcrolletje en dan aan beide kanten hooi, misschien kan je zoiets eens proberen maar dan met groent aan de buitenkant?

At hij trouwens bij Flappus ook geen groente?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi wel redelijk goed ja! Gelukkig wel. :P

Ja dat zou ik inderdaad kunnen proberen, maar vandaag had ik ook een appel uitgehold en daar groente ingedaan dus wie weet dat hij toen ook wat gehad heeft.

Nou toen ik Carl er naar vroeg zei hij dat hij daar niet echt groente gewend was dus denk van niet dan..

In de voerbak heb ik ook wel eens gedaan van brokjes erin en dan groente bovenop maar toen keek hij me zo beteuterd aan van waar zijn mijn brokjes nou? ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .