Ga naar inhoud

Miep is een kenau! Nu ook naar Gijs toe.... en nu?


Boseetje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Miep en Gijs zitten al 3 jaar samen en beide geholpen. Koek en ei tot gisteravond. Ik zat op het balkon en Gijs wilde aangehaald worden dus ik aai hem uitgebreid, hij rent weer naar Miep en mw. bijt hem meerdere malen in zijn gezicht.... Gijs schrikt maar doet niets terug.

Waar kan dit van komen? Miep wil nooit echt geaaid worden en komt ook nooit zo gezellig naar me toe. Kan een konijn jaloers zijn? Ik heb het hierna (kwartier terwijl ik op het balkon zat) niet meer gezien en hij is ook niet gewond erdoor. Maar toch lijkt het me niet echt leuk voor Gijs. Wat kan ik doen?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als het eenmalig is zou ik het gewoon weer een tijdje aan zien. Wellicht blijft het wel bij deze ene keer en was ze gewoon even sachie. Of het te maken heeft met jaloezie of het feit dat Gijs net daarvoor bij jou zat, betwijfel ik. Maar hoezo is ze een kenau? Je zegt toch dat ze dit niet vaker doet, of wel richting jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is nooit heel aanhankelijk geweest naar mij toe! Mag bij gratie soms een aai geven mits man andere hand niet zichtbaar is, komt soms als een stier eraan rennen bijt en rent terug naar het hok...... pittige dame altijd geweest, 2 jaar terug baar vader en eierstokken laten verwijderen ivm continue schijn zwangerschap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .