Ga naar inhoud

Hummel voelt zich niet lekker.. wat kan het zijn?


HumpieDotje

Aanbevolen berichten

Gisteravond kwam ik laat thuis en zag Hummel in een hoekje zitten, wat al vreemd is want wanneer de lichten aan gaan kijkt hij altijd even op. Toen ben ik ze nog eten gaan geven, en zelfs toen bleef hij maar een beetje zitten. Ook vreemd.

Dus heb ik hem even op schoot gepakt, overal aan gevoelt.. Buikje was iets opgezet, niet hard maar hij keutelde terwijl ie op schoot zat dus lijkt me niet direct ernstig. Wel voor de zekerheid wat medicatie gegeven voor gasbuikje. Aangezien ie daar zo vaak last van heeft. Toen ik hem in zn hok zette ging ie meteen op t toilet zitten plassen dus ook daar niets mis mee. Maar vanochtend was hij nog steeds hetzelfde...

Verder zie ik helemaal niets aan hem, maar hij voelt wat slapper en lijkt gewoon echt een beetje uit zijn doen te zijn. Ik heb vanochtend al de DA gebelt en die zit vandaag helemaal vol en aangezien ik niet direct iets ernstigs waarneem zeiden ze dat ze voor morgen een plaatsje voor me vrijhouden mocht het zo blijven. Hij eet trouwens wel.

Kan het zijn dat een konijn ook wel eens een off-day heeft? Want ik merk aan hem dat ie niet in orde is..

Kon een konijntje maar praten.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Of ben ik gewoon overbezorgd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .