Ga naar inhoud

Omslag van gedrag


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me wat af,

Ik moet de laatste tijd Jill regelmatig even mee naar binnen nemen om wat plekken op haar lijfje in te smeren.

Het pakken is altijd een enorme uitdaging want ze is heel angstig dus zodra ik het hok in stap vliegt ze al weg omdat ze zo bang is.

Maar als ik haar dan eenmaal binnen heb zitten op een kussen en ik ga haar insmeren lijkt het een heel ander konijn.

Meestal gaat ze op haar 2 achterpoten staan zodat ik haar keeltje in kan smeren wat heel fijn is natuurlijk en vervolgens gaat ze me helemaal aflikken.

Weet iemand waarom ze niet het vertrouwen vind als ze toch elke keer weet wat er gaat gebeuren en ze dan ineens wel heel lief kusjes gaat geven

Vandaag begon ze zelfs aan mijn neus te likken!

Ik snap het niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft ongeveer 10 vierkante meter met haar vriendje Sores :)

Ze is op een niet zo prettige plek geboren en die angst blijft er toch op één of andere manier in zitten. Maar als ze op het kussen zit en ik zeg; Nou zullen we weer terug naar Sores gaan dan legt ze haar voorpoten tegen mijn borst aan zo van; Nou gaan we dan onderhand.

Vervelen doet ze zich niet echt geloof ik. Ze heeft een speeltunnel, houtjes om aan te knagen, een verhoging waar ze vaak samen met Sores op ligt te knuffelen, veel hooi om tijd aan te spenderen, een zandbak en een relaxstuk in het hok wat lekker vol ligt met hooi en stro. :P

Het jammere is ook dat sores heeel erg tam was nadat hij 2 weken op mijn slaapkamer heeft gewoond, maar die heeft nu hetzelfde. Die schiet ook weg als ik aan kom lopen en ik vind dat ergens heel jammer, maar net als geaaid willen worden is voor mij geen Must zeg maar. Zolang ze met elkaar gelukkig zijn vind ik het al prima mijn andere koppel is namelijk wel heel aanhankelijk! Ik vind het alleen zo sneu voor hun dat ze zo bang voor mensen lijken te zijn, terwijl ze weten dat ik alleen in het hok kom om schoon te maken of eten en drinken te brengen. Ik ga niet onnodig in het hok rommelen zeg maar want ik leg toch alles verkeerd neer volgens hun ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .