Ga naar inhoud

acuut vies oogje, onduidelijke blijvend beschadiging


marloub88

Aanbevolen berichten

Ik ben me helemaal wild geschrokken en ook erg van slag geweest. Ik heb een lieve FH van bijna 6mnd. Vanmorgen waren beide ogen schoon en netjes. Ik check deze dagelijks. Vanmiddag was napoleon zijn linker oog ineens vies, nat en pussige afscheiding. Tevens een doffe waas en wit puntje op zijn oog en licht kon hij duidelijk moeilijk verdragen. Bij de DA gelijk zalfje en ab kuur gekregen. Waarschijnlijk is hij door een van mijn katten geslagen en met een nagel in het oog terecht gekomen. Het is nog afwachten of de beschadiging definitief is en hoe sterke mate deze aanwezig is. Zijn oog was ook flink ontstoken volgens de DA maar ik heb nooit viezigheid opgemerkt? Vrijdag weet ik hopelijk meer. Ik ben erg verdrietig eronder, arme lieve pluizebol.

Ik vroeg me af of er iemand 'ervaring' heeft of een beschadiging nog hersteld of iets. Ik merk nog niet of hij er last van heeft.

Hij verblijf nu even binnen om vuil van zand ed te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .