Ga naar inhoud

buik


konijntje400

Aanbevolen berichten

Heeft ze buiten plakpoep en een rommelende buik nog symptomen? Eet ze bijvoorbeeld nog goed? Is ze nog levendig? Hoe lang is dit al aan de gang?

Het is handig als je wat meer info schrijft in je openingspost en gericht kunt antwoorden op de vragen, dan kunnen we je beter helpen.

Indien je twijfelt is naar een goede dierenarts gaan niet slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom geef je haar een baby potje dan? eet ze nog gewoon haar eigen voer? ik zou dit niet doen als je konijn plakpoep heeft, er zitten waarschijnlijk veel suikers is. babypotjes kan je geven als dwangvoer (bijv. wortel smaak) maar niet als dagelijkse kost omdat dat zo lekker vind ;)

krijgt je konijn hooi? dat is erg belangrijk!

en gemengd voer kan je zoals gezegd inderdaad beter vervangen door biks, bijvoorbeeld hope farms of selective.

dat je konijn plakpoep heeft kan liggen aan verkeerde voeding en het gerommel in de buik ook. als je het niet vertrouwd naar de dierenarts maar ik denk dat je aan het voerpatroon al het een en ander kan verbeteren! succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je je konijn gewoon voer geeft dat het dan wel beter zou gaan, mocht dit niet zo zijn dan meteen naar de dierenarts!

Gewoon voer houd in: onbeperkt hooi en vers water, biks wat niet gemengd is (bijv. sience selective) en elke dag een beetje groenvoer (o.a. Witlof, wortel en andijvie) hier aan vast houden en niets extra's meer geven! En al helemaal geen potjes met vlees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .