Ga naar inhoud

Veel verstoppen ineens...


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik had weer eens een vraagje :)

Nou ben ik dus een weekje op vakantie geweest( oppas kwam 1 keer per dag langs voor nijnen katten en degoe's )zou eigenlijk 2 weken zijn maar door omstandigheden moesten we eerder naar huis.

Nou zijn we dus sinds vrijdag ochtend weer thuis, Nijntje was het eerste half uur boos op me, maar Marley kwam gelijk weer een aai halen :)

Maar nou valt het me op dat Marley de HELE dag onder de bank blijft zitten...

Hij komt er alleen onder uit om aan de overkant van de kamer wat te gaan eten en ff ze behoefte doen, en hij hupst gelijk weer onder de bank...

Nijntje doet wel gewoon normaal wat ze altijd doet, rondhuppelen en op verschillende plekken neerploffen...

Ze eten voor de rest nog wel samen, dus tussen die 2 zit het gewoon goed...

Maar is deze gedragsverandering zo ineens normaal of zou er iets mis zijn?

Keutels zijn nog normaal, ogen staan helder, niet afgevallen ofzo, maarja omdat nijnen niet alles laten merken...

Alvast bedankt voor het mee denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat er precies zou zijn maar zou voor mezelf wel pijn willen uitsluiten bij de da.

Als dit niet het geval is zou ik praten met degene die langs kwam voor je dieren en vragen of hij/zij iets gemerkt heeft en vanaf wanneer je konijn dit al doet? Is hij soms erg geschrokken ergens van?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .