Ga naar inhoud

Spartelende Ilay


kirstenx

Aanbevolen berichten

Ik heb dus wat problemen met mijn 'spartel' konijn, en ik kan me maar niet bedenken waarom hij dit zo doet. Altijd als ik mijn hand in de kooi stop komt hij daar al helemaal naar toe en het optillen is geen enkel probleem, hij komt daarna ook gewoon lekker op z'n gemak op mijn bed liggen. Dus dat hij optillen niet fijn vind sluit ik uit. Maar als ik hem dan oppak en boven de kooi hou om hem terug te zetten raakt hij helemaal in paniek en begint te spartelen... mij handen komen dan ook helemaal onder de schrammen door zijn 'fijne' nageltjes.

wie o wie kan mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doen de meeste konijnen dit. Ik til mn konijnen zelden op, maar ze doen dit alle 5. Ik denk gewoon omdat op n bepaalde hoogte de grond dichtbij genoeg is om te ontsnappen uit je greep. Konijnen moet je eigenlijk niet steeds optillen, het zijn prooidieren. Waarom laat je niet zn hok open, zodat ie er zelf uit kan springen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .