Ga naar inhoud

Vreemd gedrag vrouwtjes konijn


josienm

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week woensdag stopte mijn konijntje ineens met eten. Ik ben toen meteen naar de dierenarts gegaan en daar is ze drie keer terug geweest voor in totaal 7 injecties. Ze bleek gas in dr buikje te hebben waardoor haar darmen stil waren komen te liggen.

Op vrijdag hebben we nog drie drankjes mee gekregen. Ze kreeg carprofendrops, metocloraldrops en bactrimelsiroop. Dit hebben we twee keer per dag gegeven en ze leek op te knappen. Ze eet nu weer en de keuteltjes zijn ook normaal. Het vreemde is dat ze sinds eergisteren met haar staartje zit te wiebelen en op me af komt rennen als een soort aanval, ook gromt ze er soms bij en soms is ze ineens heel bang. Dit heeft ze nooit eerder gedaan, ze wil altijd knuffelen, vandaar dat ik het zo vreemd vind.

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat ze misschien nog niet helemaal beter is? Of zijn dit hormonen? Ze wordt volgende week 10 maanden. Kan dit gedrag tijdelijk zijn?

Groetjes,

Josien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .