Ga naar inhoud

Doodeng, zo n castratie!


Joos v d H

Aanbevolen berichten

ze krijgt pijnstiller, 2 soorten darmstimulansen en antibiotica. Verder geef ik haar steeds een klein beetje dwangvoer en hooithee. Nu denk ik elk half uur wel. En ben haar druk aan het masseren. Voel de gasbelletjes zitten. Ze willen alleen nog niet zo naar beneden toe. Maar net kwam er met de massage 1 keuteltje naar buiten. Hoop dat die de start is van een heleboel drolletjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze krijgt pijnstiller, 2 soorten darmstimulansen en antibiotica. Verder geef ik haar steeds een klein beetje dwangvoer en hooithee. Nu denk ik elk half uur wel. En ben haar druk aan het masseren. Voel de gasbelletjes zitten. Ze willen alleen nog niet zo naar beneden toe. Maar net kwam er met de massage 1 keuteltje naar buiten. Hoop dat die de start is van een heleboel drolletjes :)

Ik zou, als ik jou was, rescue remedie ( de vloeistof) in haar nekje inmasseren. dat spul werkt ook als je t via de huid geeft ( trekt door de huid heen) Ik vind het een wondermiddel. Het maakt dat je dier meer ontspant en dat evt stresssymptomen ( en gas kan stress geven hoor, echt wel) meer relaxen.

Bach Bloesem rescue remedie is ons allereerste eerste hulp middel voor kinders, voor diertjes en voor onszelf zeker ook. Veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .