Ga naar inhoud

Wat uitvloeiing neus/oog en niezen


ShinLi

Aanbevolen berichten

zo daar ben ik weer eens. Gelukkig in dit onderdeel al een tijdje niet hoeven te posten. Maar nu maak ik me toch weer een beetje ongerust. Het gaat hier om Li, de kleurdwerg. Ze heeft al een kleine 2 weken wat uitvloeiing uit haar oog en neusje. Maar verder niks wat me ongerust maakte. Maar nu merkte ik over het weekend omdat we veel buiten zaten dat ze toch ook regelmatig niest.

De uitvloeiing zelf was voornamelijk wit. beide uit oog en neus. Maar zonet leek het toch wat groenig bij haar neusje. Beetje moeijk te zien omdat ze grijs is. Nu denk ik erover om toch even naar de DA te gaan om ff te kijken of er iets aan de hand is. Ze eet verder nog alles, hooi, biks en groenten. Denk dat ik naar Sneek ga omdat ze daar toch ff wat meer doorpakken dan in bolsward. Dan is t maar ff wat duurder.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Zelf dacht ik misschien kiesjes maar ze eet nog goed. Verder zou ik niet weten in welke.richting te denken.

(sorry voor typfouten e.d maar zit nu op.mn telefoon))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Zou het niet snot/pasteurella kunnen zijn?

Mijn konijn heeft ook snot en in het begin had ze wit vocht uit haar ogen en neusje en veel niezen. Na twee anti-biotica kuren zijn we er nog niet helemaal vanaf en zegt de dokter dat het probleem misschien bij haar kiezen zit, terwijl ook zij prima eet en vrolijk is verder! Het is in ieder geval al eindeloos aan het sukkelen, ik zou dus zsm naar de dierenarts gaan! Als je er op tijd bij bent met een kuur kan het misschien na 10 dagen al voorbij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .