Ga naar inhoud

konijn met gebroken pootje


lidia13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi allemaal,,

nou met pebbels nog wat te stellen hoor..:blink:

eten was minder geworden en poepen en plassen deed ze niet zo goed,, dus ik de da gebeld en mocht nog een medicijn komen halen..

ik bij de da.. vertel ik dat ze het gewone voer niet eet maar wel wortel en hooi.. nou zegt ze kijk maar even of dit werkt en als het helpt stop er dan maar weer mee.. oke ik weer naar huis(was vrijdag om 18.00)

geef haar dat medicijn.... niets.. dus ik denk misschien heimwee naar bambam(andere konijn)nou dan haal ik het gewone hok helemaal leeg dan kan ze weer bij bambam..maar ze mag ivm de wond niet op stro ofzo dus wat kranten er in en haar weer bij bambam gezet(zitten al vanaf dag 1 dat ik ze heb bij elkaar in een hok.. eerst binnen en sinds maart nu dubbel buiten hok voor ze..) wat denk je ze beginnen te "vechten"rangorde weer bepalen.. en meteen plast enpoept pebbels en begint me toch te eten..:clap:

blijkbaar misten ze elkaar gewoon..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, zo zonder vacht ziet het er toch een beetje zielig uit.... Maar als er weer vacht groeit, zal het al een stuk beter zijn.

Pebbels heeft, voor zover ik dat kan opmaken, een Hollander-aftekening, maar niet helemaal volgens "het boekje", denk ik.

Zijn Pebbels en BamBam nu weer dikke maatjes, na de eerste strubbelingen? Fijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb haar bij de dierenwinkel vandaan ze zat nog alleen want de rest was al weg..

ik vondt/vindt haar zo mooi met die witte kraag...

hoe ze haar pootje heeft gebroken weet ik niet.. ze zitten buiten in een hok met z'n 2tjes dus dan rennen ze dat hele hok op en neer dus hoe ik heb geen idee??????

hier een foto van het hok

DSCF2287.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,,

vannavond met Pebbels :bunny:bij de dierenarts geweest om de hechtingen er uit te halen.. alles ziet er goed uit ze heeft alleen nog een klein plekje waar vocht uit komt dus moet van de DA nog een weekje door met de antibiotica..

verder is alles goed en ze rent al weer het trapje op en af dus eind goed al goed

:thankyou: voor jullie medeleven:bow:

groetjes lidia en :bunny: Pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Wat geweldig dat het goed gaat met het konijntje. Maar 175 is het wel waard ja. Gelukkig dat jullie het maar gedaan hebben. En gelukkig kan ze al trap lopen. Maar even voor x-Lindy maar 500 euro is wel heéél erg veel vind ik. Ik hoor het nog wel. Maar ik denk niet dat je je konijn laat inslapen. Als bij mij een konijn een poot breekt dan laat ik het gewoon amputeren. Of wat dan ook. Ook al is het 200 euro. Ik heb het zeker wel voor over. Ik laat niet verder een gezond konijn inslapen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .