Ga naar inhoud

Beetje in Dilemma,


Kim en Saar

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen als saar los loopt en ze zit in een hokje dat ik niet wil, en ik haar daar weg wil hebben gaat ze bijten! En niet zacht, nee echt hard! en pas ook toen ze naast me zat om de bank en ik haar wou aaien beet ze me ook eht heel hard in me vinger! de tandafdrukken stonden er gewoon in! nu gromt ze soms wel als ze naast de bank zit(het hoekje waar ze niet mag zitten) en ik haar daar weg wil halen.

Nu zat ik te dneken heeft dat met hormonen te maken? want eerder deed ze dat nooit. Echt sinds de laatste week.

En het heeft niet denk ik met wilbur te maken, want die doet niks.

Hebben jullie ideen of tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg fijn hoekje blijkbaar! ;) Kan je het niet tijdelijk afzetten of dichtbouwen zodat je de strijd een beetje kan vermijden? Kijken of ze dan wat anders zoekt om kippig over te doen of dat het specifiek met dit hoekje te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé ... heet Wilbur toch weer Wilbur?

Je had hem toch anders genoemd?

Gaat het goed met hem?

Jaa klopt :P ik wou hem eerst pip noemen, Maar als hij dan wat uitvrat was het Puck(de naam van de vorige nijn),Wilbur,pip :P

Dus ik heb het maar op wilbur gehouden :P dan haal ik het niet door elkaar :P

maar het gaat super met hem! hij is wel een beetje een sloopdoos! hij houd echt van knagen! alles moet er hier aan geloven! ook ziin de sinds het begin van het weekend opeens weer opelkaar aan het rijden. Zo uit het niks. Maar tot nu toe is wilbur na mijn idee nog de baas! maar Saar probeert het wel, maar dan krijgt ze een bijtje van wil. Heb wel gekeken of ze geen plekken heeft of wonden, maar heb alleen een paar plukjes gevonden. Dus ze zijn weer de rongarde aan het bepalen. Maar zolang is ie nog niet hier en ik dacht dat wilbur al de baas is. Njaa zo lang er geen gewonden vallen leven ze maar lekker uit,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .