Martin3 Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 Hallo allemaal,Misschien een beetje een gekke vraag, maar kunnen konijnen de hik hebben?Gisteren lag Caesar onder de tafel te rusten, nadat hij zijn gekke kwartiertje had gehad, en maakte hij een raar geluid. Het leek op de hik, het duurde ook maar even en toen was het over.Ik heb het hem nooit eerder horen doen. Heeft iemand hier ervaring mee?Groetjes,Martine Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 Jazeker hoor, ik zie het hier ook regelmatig.Best een grappig gezicht, zie je het hele beestje schudden.:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin3 Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2012 ooh.. gelukkig! Geen paniek dus..Bedankt voor je reactie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamper2011 Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 Mijn voedster heeft ook wel eens de hik. Dit kan verder geen kwaad hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Samiera Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 Ik heb weleens een glas drinken op de tafel laten staan,vervolgens probeerde mevrouw drinken op te likken (gekding) en vervolgens kreeg ze de hik, omdat er prik op zat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 mickey heeft het ook vaak als hij zijn brokjes te snel naar binnen werkt ha ha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje_39 Geplaatst: 24 juli 2012 Delen Geplaatst: 24 juli 2012 Hier nog nooit gezien. Goed dat ik dit topic lees want ik zou meteen weer in de stress schieten hahahaha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jorien Geplaatst: 25 juli 2012 Delen Geplaatst: 25 juli 2012 mickey heeft het ook vaak als hij zijn brokjes te snel naar binnen werkt ha haOwh dan weet ik nu wat pluisje heeft als hij aanvalt op zijn brokjes hahah ik hoor het de laatste tijd heel vaak bij hem hij kan sinds Bella er is zo gulzig zitten eten:-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin3 Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2012 Hier nog nooit gezien. Goed dat ik dit topic lees want ik zou meteen weer in de stress schieten hahahaha.Dat had ik dus ook..:he: Wat is dit nou weer... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten