Ga naar inhoud

leuke site met tips om je konijn na te kijken... in het engels!


Boseetje

Aanbevolen berichten

Moet je die overigens echt schoonmaken of kan ik dat aan de dames en heer zelf overlaten?

Bij mijn vorige konijn maakte ik het op het laatst wel schoon. Hij was met acht jaar echt een bejaard menneke (geen idee waarom, ik lees hier pas overal dat ze veeeeel ouder kunnen worden) die zichzelf niet meer zo best kon schoonhouden. Bij die geurklieren zat dan een soort van dikkige afscheiding, net een zwarte amandel, die je er zo uit kon plukken. Heeeel ranzig maar vond het altijd wel weer een fris idee. Ugh hij was zo vies op het laatst, kon ook niet meer goed in zijn oren schoonmaken (had moeite om balans te houden op z'n achterpootjes), dan sopte ik mijn vinger in zijn oor en hij likte dat dan af.. ewwwwwwww :beurk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah wat een vies konijn had jij zeg! haha

Ik maak bij Max af en toe zijn geurkleiren schoon als ik weer bedwelmd wordt door zijn lucht :P maar anders laat ik mijn konijnen lekker. Ik kijk ze nooit helemaal na. Ik let op hun gedrag. Als daar iets in afwijkt kijk ik ze beter na

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .